Berenpinar Pnar_2886 bankada altın hesabın olduğunu farzet.. İhtiyacın oldu çekmek için gram istediğinde direk bu şekilde alıyorsun. Problem yok anlayacağın.
Zlm Pnar_2886 ben hiç guvenemem hatta kuyumcu bana böyle paket içinde olanları bizde almak pek istemiyoruz sahte mi degilmi bakilmiyo demişti
leylasnsy Tomvejery trendyoldan 13 adet çeyrek altın aldım. Faturası ile beraber geldi yeni tarihli geldi bide 🤗
[silindi] leylasnsy bende 3 tane aldım ama şüpheye düşürdüler şimdi beni. Epey de yorum vardı herkes kuyumcusuna göstermişti falan.
Tomvejery leylasnsy ne olursa olsun Bi kuyumcuya gidip almak zor olmamalı ben yinede güvenemem bu sadece altın içinde degil yüksek fiyatta ürün alcaksam da görüp almak isterim o yüzden yani tamemen güven meselesi 😌
leylasnsy [silindi] tuğra kuyumcu sanırım ismi. Bende yorumları okuyarak aldım. Kimseyede sormadım gerçek mi sahtemi diye ama. İhtiyacımız olduğu zaman boZdurdum hep 😊
[silindi] leylasnsy evet aynen öyle bende o kuyumcudan aldım ama yerini bile unutacağım Bi yere koydum ne olur ne olmaz dursunlar. Allah muhtaç etmesin ama olur da bozdurursam bi sorun yaşamam inşallah 😄 faturası da var
VelardaEdiz Pnar_2886 neyi farklı geldi anlamadım doğru bir altın sıkıntı yok böyle olur zaten yada dikdörtgen şeklinde olur
leylasnsy [silindi] hayır hayır yaşamazsınız. O kuyumcu çok iyi ya güvenilir yani. Bende aldım çünkü😊
Denizanasi92 Pnar_2886 sorun yok bende de çok vardı bunlardan minik diye heralde.ç böyle yapıyorlar sorun olmuyor
Pnar_2886 Kizlar gram altın görünümü farkli geldi galiba 22 ayarin çok farkli modeli oluyor ondan galiba 🤔