Eylul20201 Mrvunluu bende de var bambi ama hangi model bilmiyorum 2016 da almıştık. Pedli öyle yatınca ay kuş tüyü demiyorum ama rahatsızda degil birde çok yüksek bazen uyku esnasında düşecek gibi olup uyanıyorum 😄😄
Elizgenc58 Annefasulyesi kumlu olan sanırım ben memnun kalamadım 3 yıl oldu yattığımdan bişey anlamıyorum
Annefasulyesi Elizgenc58 eski yatağımız yataştı ama ben çok sevemedim onu. Bunda da orta sert olduğu için çok rahat ettim memnun kaldım. Tabi beklentiler hepimiz de farklı 💁🏼♀️