Oturananne Anladım, zor bir hastalıkmış araştırdığıma göre. Benim de kayınvalidemdeki kalıntı ile ilgili şüphelerim var, ama aynı evde yaşayan kimsede 3 aydır belirti olmamış. O yüzden eski başlıklara bakarken yazınızı gördüm. Tekrar çok geçmiş olsun.🙏🏻