Tgbdmrkay bende çok çektim. İlk aylarda oluyor maalesef. Büyüdükçe daha rahatlayacak. Serum fizyolojik sıkardım odasında kalorifer açmazdım serin olsun havası. Bide dik yatırmak lazım. Ama kaç gece salonda arabasında uyuttum öyle nefes alamazdı. 1 yaşından daha rahatladı.