Tgbdmrkay aynı sorun bizde de vardı 2 gün oluo geçeli valla çok zor 1 hafta geçti. Serum fizyolojik sıkıp 5 dk sonra aspiratörle çektik temizledik hep ama boğazda kalan şey kolay geçmiyor maalesef. Benim oğlumu hem kusturdu hem de emmesini etkiledi:( doktor bize de normal dedi sık sık temizleyin dedi hasta değil ateş öksürük yoksa arada olur böyle dedi.