gamzecevik1 çok iyi anlıyorum seni atak dönemleri gerçekten zorluyor insanı bedenen de ruhen de çok yoruyor. Biz meme reddi yaşamıştık bide o atakta çok ağlardım başarısız yetersiz hissederdim kendimi. Şimdi de aynı ek gıda yemiyor ne hazırlasam çöp. gözlerim şiş uykusuzluktan vallahi 3 gündür duş alamadım öyle kötüyüz. Böyle böyle büyüyecekler işte ne yapalım zor annelik ama bi tebessümle fethediyorlar kalbimizi. Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏