Oğlum 4 ay 2 günlük 3 gün öncesine kadar o kadar zorlanmıyorduk. Ama resmen üç günde tükendiğimu hissediyorum. Uyuyor bırakıp iş yapmaya mutfağa gidiyorum. Çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor sakinleştirmek çok zor oluyor. Normalde uyansa bile kendi kendine oyalanırdı şimdi gözünü bile açmadan çığlık atarak uyanıyor.Gündüz hiç uyumuyor deli gibi uykusu var dalamıyor Delirmeme ramak kaldı. Nasıl geçer bu dönem.