bebislimom 1canibrahim içerikleri bnzer diye duydum canım bn bı ara sma aldım ama kabızlık yaptı hippe devam ettim şimdide Bebelac Gold düşünüyorum ama henüz almadım elimde 2 kutu daha hipp var bitince denerim diye düşünüyorum
nmt41 1canibrahim hipp bence en iyisi ama her bebekte farklı olabilir doktorlar hep sma öneriyor zaten ya..
nmt41 1canibrahim hipp in hemen acıktırma sebebi de anne sütüne en yakın mama olması kolay sindiriliyor diye biliyorum
NursedaCelik Sorduğum her doktor Hipp markayı önerdi anne sütüne en yakın mama olduğu için. Bu yüzden sindirimi kolay ve doyurucu gelmiyor olabilir. Zaten bebeğin fos kilo alması önemli değil bence sağlıklı, vitaminli besin tüketmesi.
Mmdr 1canibrahim ilk aylarda sındırımıde kolay oldugu ıcın kabızlık yasamadıgımız tek mama hıppdi kılo alımında cok iyiydi sma kabızlık yapmıştı bebegınız hangisinden memnunsa onu kullanın bence
1_anne Baakpnr- bende şu an o mamaya geçtim. Ama kakasını çok yapıyor ya. Günde 3 defa falan yapıyor. Böyle nasıl kilo alacak ki? Bi de bu aralar çok huzursuz mamadan olabilir mi sizce
Baakpnr- 1_anne kızım da böyle bir şey olmadı ama bilemiyorum yine de . Acaba nasıl anlaşılır ki bu .
Sumbul1 1canibrahim oğluma hipp combiotik kullanmıştım bizede doktorumuz mama önerdi hipp bulamayıp sma aldım Şuan için memnunuz
1_anne Baakpnr- bende bilmiyorum canım ya. Sürekli mama da değiştirmek istemiyorum. Bakalım umarım düzelir
rabia87 Benim de bebeğim 3 aylık doğduğundan beri Hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum. Gaz da yapmadı ve kilo alımı gayet iyi