Merhaba anneler 🥰
Oğlum 3-5 aylık. 2.500 doğdu ve biraz kilo alımı az olduğu için doktor emdikten sonra mama da vermemi istedi. Doktor sma önerdi ama daha önce hipp kullanıyordum. Ne tavsiye edersiniz? Sma farklı çeşitleri de varmış. Bilenler bilgi verebilir mi ?