Zeynoopink Busbuss12 canım aynı durumdayız 2.5 yaşında oğlum var şuan 3 aylık kızım var oğlum haşırı çok yaramaz ilk doğduğunda vuruyordu aşırı kıskanıyordu ama zamanla alışıyor emin ol Allah yardımcımız olsun ben bide gurbetteyim yanımda kimse yok
ZeynepNurten Busbuss12 oynuyolar ama kavgada ediyolar kıskançlıklarda oluyo ama ilk zamanlar gibi yorulmuyosun merak etme bugünler geçicek sabır