Bunalıma girmek uzereyim kızlar , 2 yasında oglum var 38 gunlukte ikinci oglum , su 1 haftadır buyuk oglum asırı yaramaz habire bebege vurup duruyor biseyleri dokuyor , bişeyleri kırıyor onunde cocuguda sevmıyoruz hwp ilgim onun üstünde , uykusuzluk temzlk bu kdr yormuyorum beni , artık ogluma bagırıyorum kızıyorum yapmazdım , vicdan azabıda cekıyorum ama tamam oglum yaramazdı , hipereaktifti ama bu kadae yormuyordu beni , bu kdr ugrastırmıyordu , napıcagımı sasırdım , benim gbii olan varmı ? Napmam lazım ? Gecermi bu halleri ?