shmsevval selmapinar evet düşüktü 2020 gram doğdu doktorum 3-3,5 kg olana kadar aptamil prematil kullanalım dedi. Şimdi çok şükür 3 kiloyu geçtik. Dün doktorumu aradım prematil mamamız az kaldı o bitsin aptamil 1’e başlayabilirsin dedi ☺️