shmsevval Bebeğim şuan 38 günlük. Prematüre olarak doğdu. İlk hafta kilo alımı çok yavaştı o yüzden doktorum aptamil mamaya başlattı. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Aptamil kullanan annelere sorum şudur aylık kilo alımlarınız ne kadar acaba ?
Hiwarab shmsevval Bizde aptamil kullanıyoruz Avrupa’da en iyi mama olarak biliniyor, hiç kabızlık yapmadı ne de gaz 🙌🏼 Maşallah hiç hastalanmadıda doğduğu günden beri 9 aylık 11 kilo 🌸
Nlngucluel shmsevval bende hem emzirip hem mama veriyorum 3 aya kadar aylık ortalama 1 kilo alıyordu ama şimdi 4 ay oldu biraz düştü bu ay 400 almış ama hasta oldu hastanede yattık ondan düştü heralde
shmsevval Cansubarin oo maşallah 👏🏻😍 benim bebeğim de 2020 gram doğdu aylık kontrolünde 3000 gram olmuştu. İnşallah bu ay biraz daha çabuk toparlar ya
Dumanesma Benim kızımda iki aylık mama olabildiğince az vermeye çalışıyorum kilosu 4'700 Aptamil en iyisi diğer mamaları sevmedi küstü hep
shmsevval Dumanesma diğer mamalar kabızlık yapıyor sanırım buradan okuduğum kadarıyla yine en memnun kalınan mama aptamil gibi..
Dumanesma shmsevval aynen canım kabız oldu iki gün resmen kaka yapsın die oturup dua ettim tekrar aptamile döndüm yeni yeni düzelmeye başladı 😔
shmsevval sila kaçıncı Aydan beri kullanıyorsunuz onu? Bende bebeğim prematüre doğduğu için aptamil prematil kullanıyorumda
shmsevval Nlngucluel ay çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm 😔 aman bebeklerimize bişey olmasın onlar hep iyi ve sağlıklı olsunlar 😔
shmsevval Farahzeynep maşallah 😍 benim bebeğim de 2020 gram doğdu bir ayda tam bir kilo aldı çok şükür
selmapinar eğer bebeğiniz 3,5 kilodan düşükse o zaman en azından bu kiloya gelene kadar aptamil prematil vermek daha iyi olur sonrasında normal aptamil 1 den verebilirsiniz
shmsevval selmapinar evet düşüktü 2020 gram doğdu doktorum 3-3,5 kg olana kadar aptamil prematil kullanalım dedi. Şimdi çok şükür 3 kiloyu geçtik. Dün doktorumu aradım prematil mamamız az kaldı o bitsin aptamil 1’e başlayabilirsin dedi ☺️