Gokceninannesiiyim Melsmeyra hipp bizdede kabız yaptı. Aptamil kullanıyoruz iki günde bir yapıyor mutlaka.
Gokceninannesiiyim Melsmeyra Google hızlı resim yazıyorsun oraya yükleyip linkini de buraya koyuyorsun sanırım hiç yapmadım ama burda öyle okumuştum.