Melsmeyra ben 4 aydın kulllanıyorum hipp ve goldengoat ı emmeedi benim kızım aptamile geri döndük hiç bir sıkıntı yaşamadık 2 ayın bitiminde kakası normale dönüyor bebeğiniz küçükse o zamana kadar kaka yapmayı öğreniyor biogai kullanabilirsin bağışıklık sistemi bağırsak düzenleyici yada yeni aptamillerde bağışıklık sistemi güçlendirici var onu deneyebilirsinn