Sibellettoooo bende dogar dogmaz emzirmeye çalıştım hemşireler göğüs ucu aldırdılar o şekilde vermiştik gögüs ucunun arasından şırıngayla mama takviyesi vererek içiyorduk ama olmadı gögsümğn ucunda yok daha benimkinin kilosu iyi ilerliyor şuan bi sorunumuz yok ama emse daha iyi olcak bende gidip egitim alıyım inişlh işe yarar bende