Bebegim hiç bi şekilde emmiyor gögsümü tutamıyor nasıl bi yol izlemeyelim böyle zorlanıp da emzirbilen varmı hiç tutmuyor kafayı saga sola atıyor gögus ucu aldık onu takıyoruz ama o da fayda etmiyor napmam lazım yani emmesini de çok istiyorum mamayla besliyorum şuan genelde daha 19 gün olduk sütümü sagıp veriyorum ama çekti yani sütüm yok şuan çok üzülüyorum biberona alıştıgı için mi emmiyor