Doğum yaptığım zaman benim de sütüm az geliyordu o yüzden mamaya yönelmiştik doktor kontrolünde, ama aynı zamanda ben sürekli pompa yapıyordum o sütümü çok arttırdı. Şuan 2 aylık olacak Ama günde 1 defa ben mama veriyorum yine bazen yetmiyor huysuzlanıyor. Doymuyor olabilir o yüzden bence mamayı hemen kesme