Minnakelifim siz doktorunuza danışın benim oğlularim biri 2 , biri 3 ,5yaşında doktorumuz yazmıştı. Kendi başına gecermi bilemem cnm ama dikkat edin iyilesene kadar kimsenin yanına götürmeyin bulaşıcı ,hamilelerde kalıcı hasar olabiliyomuş .cok geçmiş olsun 🤗