Tosbikkkk teşekkür ederim canım. Benim kızlarım haziranda geçirmişti bi kere. Küzeninden bulaşmıştı o zaman. Ama bu sefer evin içinde oldular iki aydır evden dışarı çıkmıyoruz eve gelip gidende yoktu. Dra söyledim böyle. Eskiden geçirdiği için enfeksiyon vücuta kalıyor dedi sonra tekrarlıyor dedi. İlk defa böyle bişey gördüm duydum. Büyük kızım yine iyi geçirdi. O ilk çok zor atlatı şimdi kardeşi zor atlatıyor su içmiyor yemiyor uyumuyor. Ateş 39a çıkıyor. Çocuk mahv oldu ya bu ne hastalıkmış ya. Ben zaten kızımı ateşli götürdüm boğazı şişmiş dedi. Bu arada eline ayağına baktı bişey yoktı. İki gün sonra kızarıklar başlatı o zaman anladık