Deletedmom_875 3 gün çok uzun bir süre değil. 1 haftaya kadar normal kabul ediliyor. Zeytinyağı ile karnına masaj yapın, bacaklarını dizine doğru çekip bırakın günde 2 3 kere
DenizinAnnesj Deletedmom_875 1 hafta nasil uzun bir sure degil biz 2-3 gun tuvalete cikmazsak şişiyoruz bebekler daha fena olur gaz sancisi karin agrisi hersey olur hergun mutlaka az da olsa bir kere yapmali
Deletedmom_875 DenizinAnnesj bebeklerin boşaltım sistemi ile bizimki aynı değil. Hele mama içen bebeklerde kabız problemi daha çok oluyor. Mama içiyorsa icine 1 cay kaşığı zeytinyağı öneriyor doktorlar hatta ama anne sütü alıyorsa zaten kabızlık pek de görülmüyor
DenizinAnnesj Deletedmom_875 ama bir hafta cok uzun bir süre hergun mutlaka bir kez yapmali benimkide zor yapiyo gun boyu hic yapmazsa en kotu bir kez makatina saf yağ veriyorum yapiyo uyuyor rahat
Deletedmom_875 DenizinAnnesj bu yaptığınız hiç doğru bir uygulama değil. Bebeği buna alistirirsaniz vücudu her seferinde o yağı isteyecek ve bir süre sonra da yağ olmadan hiç bi zaman kaka yapamaz hale gelecektir tabi siz bilirsiniz
EsraElisa Melikekader1 gliserin aşırı etkilidir hemen hemen her bebeğe veriyorlar yani şaşırdım açıkçası Bi ultrason falan çekin bebeğr
DenizinAnnesj Deletedmom_875 en fazla gunde 1 kere yapiyorum asirisi tabiki vucudu alisir 1 hafta kaka yapmamasindan cok daha iyi doktora sorarak uyguladigimiz bisey siz oyle yaparsınız beklersiniz 1 hafta 🤷🏻♀️
DenizinAnnesj Deletedmom_875 herkesin anneligi kendineyse benim yaptigimada bu dogru degil diyemezsiniz daha fazla uzatmaya gerek yok 🙂