Melek0205 TheMomm süt mısır almıştım ikiye bölüp bölüp yağlayıp tuzlayıp attım çok güzel oldu bayılarak yedi çocuklarımın ikiside tabi mısırın da güzel olması lazım 😅 kolay gelsin güzel olur umarım sizinde 😊
nur-nr_123 Dilaraaaaaaa o kadar bilgim yok cnm karacayıda eski modelini arkdşım kullanıyor gayet memnun
nur-nr_123 Anesanne philipsin orta boyu var cnm bnde xxl büyük eğer onu düşünüyorsan diğeri küçük bnmki kük yani 4 kişilik aile için ideal ama misafir vs gelince zor oluyor çift katlı olması bnce daha iyi
Anesanne nur-nr_123 ben de araştırma aşamasındayım. Aslında fiyat olarak Xiaomi çok iyi ama küçük diye tercih etmedim. Philips xl alsam bize yeter gibi geliyor. Ama o da çok pahalı 😬 hem ona da çift kat olmuyor mu
nur-nr_123 Anesanne xl modeli büyük zaten onun tek katlı bile olsa yeter ama pahalı xiaomi beyaz olması çift kat ve dijital olması bnm tercihim olurdu sizin fikriniz
oyoyoyyedibeni Padfoot baharatla at baska hic birsey yapmıyorsun ve yumusacık cıkıyor. Zaten et ayarı 6 dk biz 10 dk pisiriyoruz cok pişmis seviyoruz diye . Cosori marka bizimki
Padfoot oyoyoyyedibeni biz hep antrikot arıyoduk baharatlayıp marine edip. Baya bildiğimiz kavurmalık kuşbaşı mı sizin dediğiniz
oyoyoyyedibeni Anesanne bende cok memnunum Alman markası zaten ilk çıkan markaymıs Air fryda bildiğim kadarıyla