Oykununnannesii bende tefal aldım çook memnunum bir kere fırının ısınma süresini bekleyene kadar airfry çoktan pişirmiş oluyor elektrikten tasarruf ediypsunuz aynı zamanda az yağla çok güzel kızartıyo. Mısır közledim mesela 10 dk da süper oldu fırında denesem en az yarım saat olurdu. Milföy tatlı,milföy pide,sebza kızartma,karnıyarık,patates,mantar denedim şimdiye kadar hepsinde gayet güzel kısa sürede yaptı Ben çok memnunum