Bercemdila65 benimki erkek. Biraz da ondan kaynakli galiba kizlara gore daha kilolu oluyor erkekler. Valla tek yaptigim emzirmek. Uykudan uyaninca ve uyumadan once emziriyorum. Her uyanista 1 saat uyanik kaliyo veya kalmiyo gun icinde. Ne siklikla emzirdigimi cikarabilirsiniz burdan. Kendim guzel besleniyorum herseyden yiyorum. Gece de 2 saatte bir uyaniyo emmek icin. Sanirim benim oglan istahli. Benim ozel bir cabam yok yani. Sizin de bebeginiz saglikliysa kilosunu cok da dert etmeyin derim