omerinannesi bol bol su iç kafana herşeyi takma dicem yapında varsa bu mümkün olmuyo biliyorum 🤦♀️Zamanla göğüslerin terbiye olduğu için de eskisi gibi dolgun yada şişkin olmaz bebeğin doyacağı kadar üretim olur diye biliyorum bebeğin doymuyo demekki sen gönlünü ferah tut sütün azalmışsada mama var ki buda kötü bi durum değil ☺️Sağlıkla büyütün 😇