KaSeAy bana da batmıyor zaten ben asgari ücretle geçinenleri düşünüyorum çok zor gerçekten yurtdışına gideceğim 2 ay bebeğime ekstra ürünler aldım mama termosu, termos çanta v. S almışken uzun süre kullansın istiyorum tabi ama yinede çok pahalı yani. Bende emziriyorum ek gıdaya geçeceğim herşeyin güzelini yesin içsin istiyorum ama çok pahalı. Benim Birtane çocuğum var birden fazla çocuğu olanları düşünemiyorum.