Nyles2019 Kızlar herşey çok mu pahalı yoksa ben mi abartı harcıyorum. Bebeğime ek gıda alışverişi yaptım mesela çok tuttu tabağı, suluğu v. S bezi desen öyle mama sandalyesi iyi alırım uzun süre kullansın diyorum. Şimdi ek gıdaya başlayacağız organik güzel ürünler olsun diyorum onlarda uçuk. Ay sonu kredi kartı uçmuş ben mi yanlış alışveriş yapıyorum acaba anlamadım ki? Aylık bebeğinize ne kadar gidiyor.
Pinkmoms Nyles2019 hersey çok pahalı normal canım bizde tek asgari ücretle geçindiğimiz için ben hep daha küçükken her ay bi parça aldım
Deletedmom275 Nyles2019 Bebeğim mama ile beslendiği için aylık giderimiz 1200 lira. Canları sağolsun da çalışıp öderiz canım.
Nyles2019 Salmanc 350 TL sadece oğluma termos, termos çanta, vakumlu tabak, silikon çatal kaşık, seyahat tabağı aldım. Yurtdışına gideceğim için. Bunun içinde suluk önlük saymıyorum onları önceden almıştım.
Nyles2019 Pinkmoms canım Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏 geçim derdi zor bu yüzden 2.çocuk düşünemiyorum bile.
Efy Bizim maması bezi zaten aylık 700₺ Bunun dışında aylık doktor kontrolü illaki görüp beğendiğimiz kıyafetler oyuncaklar ek gıda için ayrı harcadıklarımız aylık 1000₺ yi buluyor derlerdide inanmazdım gerçekten öleymiş ama canı sağolsun tabi yapcak bişi yok gerçekten herşey çok pahalı 🤦🏻♀️
Nyles2019 Efy aynen ben sadece tabak v. S ürünlere 350 harcadım suluğu falan içinde değil ve bezi saymadım aylık kontrolleri de öyle çok pahalı ben emziriyorum ama şimdi ek gıdaya geçeceğiz güzel ürünler yesin sağlıklı beslensin istiyoruz illaki. Bizde öyle aylık giderimiz çok 2.çocuk bu yüzden düşünmüyorum hayat şartları çok zor gerçekten.Canları sağ olsun tabiki
Nyles2019 Deletedmom275 canları sağolsun tabiki turizmde çalışıyorum ben yabancıların herşeyi öyle kaliteli bizim verdiğimiz ürünlere bakıyorum pahalı ve kalitesiz gerçekten. Ve onlar daha uyguna alıyorlar kendi ülkelerine göre. Bununla bitmiyor ki ileride eğitim masrafları var çocuklarımızın. Asgari ücretle tek maaşla geçinenlere Allah yardım etsin.
Sakura-chan Nyles2019 euro olmuş 6.39 kuruş. Ülkenin üretimi desen üretim bitmiş dışa bağımlılık var . Eskiden 4 kişilik aile 20 tl ye pazar yapardı yastık altında kötü günler için biriktirilmiş küçük altınlar ... 3 kuruşluk şeylere 100 tl veriyoruz . Aldığımız bezin tanesi ortalama 0.70 kuruş . Mantıklı mı
Nyles2019 Sakura-chan aynen öyle üzücü bir durum ki ülke bu halde olduğu için 2.çocuk düşünemem bile. Geçim derdi zor eğitim zaten kötü bilmiyorum nasıl olacak halimiz.
Pinkmoms Nyles2019 amin canım İnşALLAH bende düşünemiyorum rabbim nasip kısmet ederse İnşALLAH işe başlıcam bir kaç ay sonra ancak öyle rahatlıcwz İnşALLAH nasip kısmet olur 🤲🏻🙏😔 çok zor gerçekten
Sakura-chan Nyles2019 asgari ücretle vs geçinen nasıl geçiniyor anlayamıyorum vallahi . Hadi organik beslenelim domates biber ekelim diyoruz 2 yıldır ekiyoruz ürün alamıyoruz. Diktiğimiz fidan tohum bile garip
Teachersmom_ Nyles2019 canım gecen gün e bebege gittik esimle. Bikac parca kiyafet aldim alistirma bardagi ve catal kasik bir de iki üc onluk. Kasaya geldik hesa0 378 tl dedi. Ikimiz de şok olduk. Daha bezini almamistik mama sandalyesi almadik vs. Yani ben gunlerdir insanlar nasil geciniyor diye dusunuyorum. Biz ikimizde calistigimiz ve tek cocugumuz oldug7 halde zorlaniyoruz. Bundan sonra indirimleri takip edecegim ve hesapli urunler bulmaya caliscam
Nyles2019 Teachersmom_ bende şok oldum öyle herhangi birşey de alamıyor insan güzel olsun istiyor ateş pahası herşey. Mesela ek gıdada organik yumurta organik yiyecek desen ateş pahası aylık vitaminleri iyi olsun diye kan damlası yine çok pahalı. Canları sağolsun tabi herşey onlar için ama bu kadar da pahalı olmaz ki.
sevcan Nyles2019 herşey çok pahalı yanı bebek şeyleride öle normal ıhtıyaclarmızda yanı alakasız olcak ama dun gratise gttm temel ıhtıyaclar ıcın sampuan sabun vs. 290 tl tuttu azıcık sey ben şok okdr beklemıodum.
Nyles2019 sevcan evet bende şok oldum 2 parça şey çok tutuyor ek gıdaya geçince herşey iyi olsun organik olsun istiyorum vitaminleri temel ihtiyaçları bu devirde çocuk büyütmek çok zor.
yms Nyles2019 valla ek gıdaya gecersek rahatlarz dıe dusunuoduk bunu okuyunca korktum😅 bebegm 3bucuk aylık anne sutu bıraktık artık ılac kullanmak zorunda oldugum ıcın sutum bıttı ve acıdı. reflusude var maması 100 lıraya fılan gelıo 3 gunde bıtıo ayda 1200 tl sadece maması tutuo bezı desen ole kıyafetı doktoru yok vıtamını fılan ayda 3bınr yakın patlıo bıze 😅 bnce hersey pahalı
Nyles2019 yms ek gıda da daha fazla masraf olacak malesef 1 yaşına kadar mama artı ek gıda vermek zorundasınız daha zorlar sizi. Allah yardımcınız olsun.
Merve201119 Nyles2019 herşey pahalı canım 9 yaşında oğlum var 7 aylık bebeğim var oğluma okul için sadece çanta beslenme çantası kalem kutusu ve suluğunu 500 liraya aldık içinde kalem kitap defter silgi giyim bişey yok hayat gerçekten çok pahalı bu devirde iki çocuk bakmak manevi olarak olmasada maddi yönden gerçekten zorluyor Allah hepimizin yardımcısı olsun
Nyles2019 Merve201119 sizin için daha zor hem çocuk okutmak hem küçük bebek için ayrı masraf çok, zor Allah yardımcınız olsun.
Anacsevgidolumelek Nyles2019 maalesef her sey cok.pahali ozellikle istanbul da yasiyosan. Ben mersin de yasiyodum esim istanbul da oldugu icin evlenince istanbul a yerlestik disariya bir adim atmamiz bile 100 tl ye patliyor artik disari cikmaya korkuyorum. Bebegim 36 gunlük ve simdiden korkmaya basladim Allah yar ve yardimcimiz olsun bebegimiz icin her seyimiz dort dortluk olsun istesek bile ne yazik ki olamayacak 😑
Nyles2019 Anacsevgidolumelek ben Antalya da yaşıyorum burası da çok pahalı dolmuş otobüs kiralar almış başını gitmiş. Sonumuz hayrolsun.
KaSeAy Nyles2019 Genel bir pahalılık var evet ama her ürünün her bütçeye göre olanı var. Oğlumun giderini hiç hesaplamadm ama düşününce bez dışında bir gideri yok. Emziriyorum ve bizim yedigimz sebze mehvelerden yiyor. Mama sandalyesi iyilerinden aldm ama durumum olmasaydı 100 tl ye bile var. Tabak almadım ona özel kasede yediriyorm ama büyüdükçe silikon tabaklardan alırım tabi. Onlar bir kere alınıyor acıkcası benm gözüme de batmıyor hiç. Hiç masarafı yok oğlumun bana🤗
Nyles2019 KaSeAy bana da batmıyor zaten ben asgari ücretle geçinenleri düşünüyorum çok zor gerçekten yurtdışına gideceğim 2 ay bebeğime ekstra ürünler aldım mama termosu, termos çanta v. S almışken uzun süre kullansın istiyorum tabi ama yinede çok pahalı yani. Bende emziriyorum ek gıdaya geçeceğim herşeyin güzelini yesin içsin istiyorum ama çok pahalı. Benim Birtane çocuğum var birden fazla çocuğu olanları düşünemiyorum.