ly35 Benisahtesevme2 işte 2 senede değiştirdik. kullanım olarak 40dk yeterli bi süre bana göre. evim 140metrekare küçük değil ama yetiyor bana
Cly01 ikikizannesi Dyson v8 absolute kullanıyorum yaklaşık 2 haftadır bende çok kararsız bir şekilde aldım ama çok memnunum çocuklu eve mutlaka gerekliymiş diyorum philipsi bilemiyorum
Ygz536 ikikizannesi philips alalı bir hafta oldu. Bende dysonla onun arasında kalmıştım. Aslında dyson istiyordum ama fiyatları çok uçmuş. Philips aldık iyiki almışım çok memnunum çekiş gücü şarjı vs her şeyi bence çok iyi tavsiye ederim.
Cunkunedenolmasin ly35 bu batarya konusu beni de düşündürüyor 2 sene de değiştirdik derken bitti ve öyle mi değişim yaptınız? Eğer öyleyse herhangi bi ucret ödediniz mi?
Nisosunannesii ikikizannesi ben philips aldım dyson v15 istedim ama fiyatı çok uçuk. Şarjı çok iyi gidiyor çekim gücü iyi ve hem silip hem süpürmesi aşırı pratik bana göre
ly35 Cunkunedenolmasin evet bi gün makine çalışmadı servisine verdik garanti süresi yeni bitmişti 1.300tl batarya değişimi için ödedim
Cunkunedenolmasin ly35 yaa o zaman bu çokta mantıklı değil benim için o kadar para verip aldıktan sonra bı de bataryaya ücret ödeyemem yani
ly35 Cunkunedenolmasin siz bilirsiniz tabiki. ben çok memnunum verdiğim paraya değiyor ama tabiki can sıkıcı bişey 2 sene sonra tekrar para ödemek