Zhrebr bende phlips istemistim ama arkadasim dyson 8 kullaniyor gorumcesindede phlips varmis kesinlikle dyson diyor cok kafam karisti ve bicturlu karar veremiyorum iki seneye yakin kullaniyorum sarjinda hicbir sikinti yok dedi kesinlikle dyson diyor pisman olmak hic istemiyorum v8 uzerinide alamam