Hilal_sahin canım benim istemiyorsansa danışman gerekir sonra geç kalırsın. Benim heddime değil karışmak zor ameliyat olmuşsun yeni doğum yapışsın zaten. Çare aldırmak evet çok günah. Bilemedim ya en iyisini sen bilirsin eşine danış bence de kerar verin dra gidin çözümünü de bulursunuz