Hilal_sahin 2 aylık oğlum var sezeryan ile doğum yaptım geçen ay adet gördüm 2 gündür göremiyorum doğal yollarls korundum acabaaa düşünmek bile istemiyorum çünki 127 kilo ile doğuma girdim çok riskli bir ameliyat doğum yanş geçirdim mahfoldum istemiyorum uzun süreliğine halen veremediğim kilolarım varr🥺
Naturall Hilal_sahin Madem çok zor günler geçirdiniz neden kendi aranızda korunuyorsunuz önleminizi almıyorsunuz üstelik bebek daha çok küçük. 1 seneye kadar adet düzensizliği normal ama siz korunmadığınız için hamile olma ihtimalinizde bir o kadar normal
Zahire38 Hilal_sahin canım sdet düzensizliği normal 1.5 sene oldu sezeryan ile doğum yapsli halen düzensiz oluyorum ama için rrahat etmesi için test yap istersen
Oglumhidayet Hilal_sahin benim oğlumda iki aylık bende adet görmedim . Kontrol ettirin yinede ama süründen dolayı olmamış olabilirsin. Üretim artmıştır.
Eysar Naturall niye azarlıyor sunuz ki yardım istemiş daha yeni bir anne sizene sizemi düştü nasıl aralarında korunduğu
Hilal_sahin Naturall bilemedim kocama güvendim öyle korunuyodum normlade ve adetimi bekledim sonra ilişkiye girmedim kesinlikle o zaman içime şüphe düşünce spiral için adetimi bekledim ama malesef hafta sonuna denk geldi 3 4 günü sonraki günde aşısı vardı sağlık ocağında unuttum öyle kaynadı hemen olunmaz dediler ama
Naturall Eysar Azarlamıyorum tamamen sizin algı sorununuz, banane ise riskli bir ameliyat geçirdiğini yazmasın, korunma yöntemini yazmasın, korunmuyor ise hamile olabilir miyim diyede yazmasın. O zaman banane olur.
Hilal_sahin Eysar normalde öyle korundum hep işte çünki adetimi bekleyemedi koca napim 1 2 defa oda ilişki gerçekleşti odur şüphelenince spiral için bekledim oda malesef denk gelmedi günleri hafta sonuna düştü
Hilal_sahin Naturall size ne yorum yazmanada gerek kalmıyo yorma o güzel parmakların korunma saldırgan konuşuyosunz bende kendime kızdım kızmakta haklsınz sizde kadınsınz belki empatinizi böyle kurdunuz böyle anladınız
MOM_1920 Hilal_sahin gecikme normal 2ay olmuş daha doğum yaptığın, yine iki gün geçmiş adetin benim bir ay flan geçikirdi ya. Eminmisin hamile olduğundan test yaptırdın mı emin değilsen dra git kan tahlili yaptır. Hayırlısı biz nasıl yardım ede biliriz onu anlamadım da ne gibi yardım istiyorsun?
Hilal_sahin MOM_1920 sakinleşmek için 3 gündeyim delirmek üzereyim akıl sağlımı kaybedicem diye test yapmak istemiyorum doktora gitmek istemiyorum çok korkuyorum nebilim cesaret filan alırım diye eşimlende konuşamadım daha
Naturall Hilal_sahin Güvenme canım canının kıymetini bil seni sen kadar kimse düşünmez. Bir test yaptır sonuca göre güzelce korun
Hilal_sahin Naturall işte korkuyorum gidemiyoeum doktors istemiyorum delirmek üzereyim annemlere sordum emzirme dönemindeykende hamile kalabiliyomuş genetiğimiz öğrenince daha sinirlendim annem bile kızdı azar işityorum şuan eşimde istemiyodu acıdığı için en çok ne çektiğimi gördü anlayışlı
MOM_1920 Hilal_sahin canım benim istemiyorsansa danışman gerekir sonra geç kalırsın. Benim heddime değil karışmak zor ameliyat olmuşsun yeni doğum yapışsın zaten. Çare aldırmak evet çok günah. Bilemedim ya en iyisini sen bilirsin eşine danış bence de kerar verin dra gidin çözümünü de bulursunuz
Minikutay Sakin ol değilsindir, bizde 3 aylık olduk 40 kanamasından sonra adet olmadım. Emziriyorsan olmaman normal. Önlemini al yinede