S123mrv Ben olsam ben de istemezdim. Şu anda ben de telefon değiştirme arefesindeyim ve kesinlikle istediğim bir renk var. Bu bir takıntı ise de ben bu takıntı ile mutluyum. O yüzden size hak veriyorum. Fatura sizin üzerinize ise tüketici hakem heyeti ile bu sorunu çözersiniz. Eşinizin üzerine ise de faturada rengi belirtiliyorsa yine çözersiniz ama eşiniz başvurmalı. Değer mi derseniz, eşiniz ile ara bozmaya değmez. Ama eşiniz takılmazsa başvurun. Fırsatçılık yapmasınlar, olmayan cihazı satmasınlar.