Merhaba hanımlar, dün eşimle uzun zamandır telefon istediğim için avm ye gittik, tam telefonun ödemesi oldu getireceklerken bebeğim durmadı emzirme odasına gittim eşim ilgilendi aktarım vs yapılacaktı,ben emzirme odasındayken eşim kapıya geldi ama başkası da olduğu için odada ne dediğini duymadan geri gitti. Döndüm mağazaya bi baktım telefon siyah, ama ben beyazı için ödeme yapmıştım bunlar benim yokluğumu fırsat bilmiş kabul ederim diye düşünmüş eşimde çocuk durmuyor bian önce bitsin diye siyahı kabul edeceğimi düşünmüş o sıra mesaj da atmış ama görmedim. Ama ben yıllardır siyah telefondan hoşlanmam ve beyaz kullanırım. Orda bi görünce şok oldum tepki verdim. Mağazadaki adamda artık jelatinizi açtık dönüş yok dedi daha da sinirlendim. 19.000₺ verdik sonuçta. Siz olsanız ne yapardınız? O an bebeğim durmadığı için uzatamadan aktarımı bile sinirden yarıda bırakarak çıktık mağazadan. Eşime göre telefonun siyahı beyazı olmayacağı için orda ki tepkim haliyle kırdı onu eve gelince düzelttim durumu vicdan yaptım ama aklım hala iade edebilir miyimde, adamlara göre dönüşü yok