Hollymolly Biz kaç ay çektik konaktan. Ay tarıyordum temizliyordum yarım saat sonra yine oluyordu. Doktora gittik ilac bile kullandık yok geçmedi yani. En son babe markasının Konak şampuanı var onunla geçti. Bi bakın isterseniz.
tazebiirannee Umayaybars Allaha şükür bizde olmadı bi keresinde 2-3 tane kabuk oldu hemen zeytinyağı sürüp taradım sonra da yıkadım ertesi gün bi daha aynısını yaptım geçti bi daha olmadı ama bazı bebeklere şampuan iyi gelmiyo belki ondandır ☺️