Umayaybars Geçenlerde konağın da bir çeşit mantar olduğunu, yağlamamamız, dokunmamamız gerektiğini okudum bir yerde. Şok oldum. Dokunmadan nasıl geçecekse. Ben iki çocuğumda da bu durumu yaşadım. Banyo öncesi yağlardım. Banyo sonrası da konaklar daha yumuşakken konak tarağıyla hafif hafif bastırmadan, derisini tahriş etmeden tek tek kazırdım konakları. Konak saç dökülmesine de sebep oluyor. Temizlerken de bütün saçları dökülüp kel kalmışlardı. Bir ay kadar sonra dökülen tüm saçlar çim adam gibi çıkıyor.🥲