Pelin05 vcurat valla ben prima sleepy ve goon hepsini de kullandım. Şişli bez fazla kaldığı için sızdırma yapar. Şimdi goon kullanıyorum ana sleepy den de çok memnundum
Baby_Mila Pelin05 3 aylıkken başladım çok ilgisini çekmişti okumaya resimleri incelemeye hep devam ettik 28 aylık gün içinde de akşam yatarkende birkaç kitap seçiyor okuyoruz uyuyor