vcurat doğduğundan 6 ayına kadar kullandık 4 numara iç lastiği iz yaptı bir daha almadım geçen +3 aldım mecburiyetten fazla sıkmadı ama küçük geldi ☺️ Diyeceğim şu ki +3 numaraya kadar kullanabilirsin sonra değiştirmen gerekebilir 4 numaradan çok şikayet var pişik yapıyo sızdırıyo diye ama biz yaşamadık