Sevda26 benim için iki yaş geç değil. Sonuçta konuşmaya çalışıyor. Ağzının içinde bir şeyler söylemeye çalışıyor. Eğer dediğiniz gibi hiç konuşmasa hiç bir kelime söylemese sadece sussa. Kiii çok şükür elhamdulillah benim çocuğum asla susmaz. Uykudan uyandığı gibi mırıldanmaya beni çağırmaya başlar. Sizin çocuğunuz gibi mantıklı cümle kuramadı diye şuan çocuğumu doktor doktor gezdirmek istemiyorum. Sonuçta bir çaba var konuşmaya çalışma kelimeleri tekrar etme çabası var. Baş çevresi kilosu boyu her şeyi de orantılı. Şuan daha iki yaşına tam girmemiş bir bebek için benim gözümde bu durum normal.