Bana göre her çocuk çok zekidir. Olay anne baba da bitiyor. Çocuğum konuşmuyor yada kelimesi az diye düşünen anne babalar, çocuğunun zekasını karşılaştırmak yada çocuğum tembel vs demek yerine lütfen kendini sorgulasın. Burada çok fazla post gördüm. Elbette her anne baba endişe içinde olur, ben de şuan nasıl daha iyi olur derdindeyim. 2,2.5,3 yaşında çocuğum konuşmuyor diyor bir anne, ve bu çok normal benim çocuğum 3 yaşında 4 yaşında konuştu ama çok Zeki diyor insanlar. Yanlış. Ama 2 yaş 2.5 yaş itibariyle kelimesi olmayan, cümle kuramayan, kendini ifade edemeyen çocuklar ileride çok büyük sıkıntılara uğruyor. Zeka gelişimi dil gelişimi ile doğru orantılı lütfen bu durumun üstüne düşün…