Bortubocek memnun musunuz peki ben hiç memnun kalmadım 9 ay boyunca takipli hastasıydım her gittiğimde beni tanımadı sezaryen olacaktı doğumum odaya bile gelmedi ameliyatta gördüm son dk zaten bir dahada görmedim nöbetçiydi vizite gelince ilgiliz alakasız sanki 9 ay boyunca onun takipli hastası değilmişim gibi davrandı 1 ay sonra kontrole gidince Hiç bir şekilde beni hatırlamadı 4 ay oldu hala sezaryen ağrılarım var ameliyatındanda hiç memnun kalmadım işkembe dikti sanki