Dilaraaaaaaa Kahannesi bizim kayinbabamin inekleri gezmez hep icerdeler şu içmek için çıkarlar sürekli yem yerler hiç kokmaz arada ot yemeye gitseler aman bize bir kokar o süt 😂
Sumiree sevgii_123 kaynanam 40 TL ye satıyor bedavaya resmen hemide tertemiz ben annem ve kaynanamın sütünden başka asla yiyemem ne koşullarda bakıldığını az çok biliyorum karşı komşusu leş gibi birkere aldım yaptığım tatlıyı bile yiyemedim siz gibi
sevgii_123 Dilaraaaaaaa bencede öyle bir şey bende yiyecek bir şeyler ziyan olunca çok üzülürüm o kadar emek verdim ona
AyseAlyamm sevgii_123 marketteki günlük sütlerden yap daha iyi canım. Ben ege bölgesinde çok küçük bı yerde yaşıyorum bu yüzden hiç süt ve süt ürünleri konusunda sıkıntı yaşamadım . Büyük şehirde yaşayıp çözümünü bulan vardır mutlaka .