Kızlar Trendyol hızlı marketten 5 kilo süt aldım yoğurt fazla tüketiyoruz ne zamandır hazır yoğurt yiyoduk . Neyse ben süt içmeyi çok severim kızıma icirdim kendim baktım tadına gerçekten de iğrenç bir kokusu vardı . Birde Simental ineğin sütü neyse belki mayalarsam geçer dedim geçmedi tabi yemeye çalıştım fln gerçekten ağır bir koku var . Eşim veteriner kardeşine sordu koku olmamasi. Lazım komuyosa ya hayvan hastadır antibiyotik vermişlerdir dedi . Yada yememesi gereken bir şey yemiştir dedi. Bir yıl çalışmış oda çiftlikte . Çok moralim bozuldu 83 TL ye fln almıştık 5 kilosunu taş gibi de tutmuş hakkımı helal etmiyorum 😔