yakupra oğlumun doğum günü Aralık’ta olunca ve nerede nasıl yapacağımız netleşmeyince henüz bir şey yapmadım ben de. Ama çok bir şey yapmayı düşünmüyorum öyle abartılı süslemeli falan. Bir pasta belki dışarıdan yaptırırım, mercimek köftesi, börek, kurabiye gibi düşünüyorum şimdilik bir değişiklik olmazsa.