Merhaba,
Aralık ayında bebeğim 1 yaşında olacak, burada akraba olarak pek kimsemiz yok, anne babalarımız şehir dışından gelecek. Ben buradaki arkadaşlarımızı falan da çağırıp 15 20 kişilik bir kutlama yapmak istiyorum şöyle cümbür cemaat, bence özel günler paylaşılınca daha bir güzel ama eşim anne babalarımızla kendi aramızda bir pasta keselim yeter diyor. Siz bebişlerinizin ilk yaşını nasıl kutladınız ya da nasıl kutlamayı planlıyorsunuz?