gulertknn1 Canım bu dediğinizden kullandım. Eczanede başka bi tane vardı kulpu var sürekli basıyorsun.. o da olmadı. Medela elektrikli aldım o da olmadı en son spectra s1 hastane tipi kiraladım, maalesef o da sütümü çok az çekiyor . Elimle sıkıyorum üç dört yerden süt geliyor ama makine çekmiyor. Sürekli çıkartıp geri yerleştirmek zorunda kalıyorum. Ne yapıcam bilmiyorum gerçekten sütüm zaten azdı göğüslerim hep yumuşak mesela . Olan sütüm de böyle gidecek . Bebeğim emmiyor zaten. 🤦🏻♀️😔😔ve alerjik bir bebek. Sadece bir ay mememi emdi