SSYSmyye Kızlar 3 buçuk aydır yani bebeğim doğduğundan beri slikon uçla emziriyodum almıyordu bebeğim. Sonra kesme yöntemini öğrendim direk ucunu kestim bi kaç gün öyle emzirdim faydası oldu mu bilmiyorum. Sonra duşta emzirdim bi iki kere artık kızım duştan çıkınca da slikonsuz tutuyor. Emzirmek işkenceydi zevke dönüştü😍 çare arayan anneler deneyin duşta emzirmeyi
SSYSmyye Handan57 bi kere duşta emdi dışarda emmedi sonraki gün bidaha duşta denedim çıkıncada tuttu canım. Her seferinde olması çok zor olurdu ben deniyim diye aldım duşa işe yaradı
Edali2602 Canım bebekle duşa nasıl giriyorsunuz acaba bizde meme reddi yaşıyoruz sadece geceleri eözirebiliyorum o da yarım yamalak duşta emzirmek iyi geliyor diye okudum ama cesaret edemiyorum
SSYSmyye Edali2602 canım ister al otur kovadan bebeğine yavaşça dök ister yukardan akıt senin omuzlarından ona dökülsün
Dilek23 Bende silikon uc kullanıyordum silikonla emerken çıkarttım ucu cikmis oluyordu oyle mememi verdim tuttu bi kac kere yapa yapa oyle oyle alistik artik silikon olmadan emiyoruz 🙏🙂
gulertknn1 Bende şuan keşfettiğim bişeyi söyleyim wee babynin göğüse yapışık kalan pompaı var kendi kendine sağıyor siz hiç ellemiyosunuz göğsümü 30 saat sağdım bi baktım ki ucu kocaman olmuş bebeğim tuttu
Ozgecinar Genelde bebekler 4. Ay gibi bırakıyorlar silikonu bende 4 ay silikonla emzirdim sonra biranda bıraktık bunun dünyayı keşfetmesi ve çene kaslarının güçlenmesiyle ilgisi olabilir diye düşünüyorum :)
gulertknn1 Deletedmom0510 Busra543215 https://hizliresim.com/NL8OG5 Kızlar bu bildiğiniz marketten 20 liraya aldım yarım saatte 160 cc sütümü çekti bide göğüs ucumu yarım saatte dev gibi yaptı bebeğim emerken diğer göğüse alttan basıyorum zaten vakumlanıyo ve yapışıyo sonra hem süt sağıyo hemde göğüs ucum kocaman oluyo ismi de wee baby pompa yazın çıkar zaten
SSYSmyye gulertknn1 Bu bildiğimiz eski tip pompalardan iyi fikir aslında birini emerken diğerinden damla damla akıp ziyan olacağına. Bundan almak lazım sağol canım bi kaç marka var bu şekilde pompası olan ama bu kadar uyguna değil tabiki
Oglunasikbiranne08 gulertknn1 ben bunu bebeğim emmediği zaman almıştım ama nasıl kullanıldığını çözememiştim . Öylece duruyor evde. Kendi kendine nasıl sağıyor bu acaba
neslihanyldz gulertknn1 canım bu tirle pompayla çekilen sütü bebeğe verme demişti eczacı bende alıcaktım ama peki kendi kendine mi pompa yapıyo senin uğraşmana gerek kalmıyo dimi