anonimhanim_ salaş seviyorsanız kullanabilirsiniz rengi çok güzel, mesela bu tür kabanlarda tam oturmasını istiyorum. Eğer sizde öyle seviyorsanız iade edin. Birde şunu eklemek istiyorum. Mesela ben bir konuda kararsız kalınca o aldığım ürünü hiç kullanmıyorum. Hevesim kaçıyor