OptimusPrime anonimhanim_ Başka bir rengi ve bir küçüğü daha güzel olur bence. Hem büyük durmuş üzerinize hemde rengini pek sevemedim ben böyle yaşlı bir tonu var. Ama bu tarz ceketler size çok yakışıyor ve çok güzelsiniz. ♥️
anonimhanim_ OptimusPrime aslında bedenimi aldım kalıbı genişmiş o yüzden kararsız kaldım teşekkür ederim bu arada 😇🫶
[silindi] Bence süze çok yakışmış sanki zaten sizin gibi öyle emanet durmuyor eğer kumaşı güzelse kaçırmayın kullanın.
Karla anonimhanim_ küçüğünü al diyen olmus ama sakın öyle birşey yapmayın. Oversıze kaban bu çok yakışmıs rengide güzel😍
ObirAnnnee anonimhanim_ Çok güzel bir kabasizede baya yakışmış. Nerden ne kadara aldınız birde kaşesi güzel mi ☺️
anonimhanim_ ObirAnnnee byemine Aydın instagramdan aldım 900 tl valla eğer tüylenme yapmazsa kaliteli gibi duruyo beğendim kaşesini
LinaTuba anonimhanim_ kaban güzel fakat bence bir beden küçük daha iyi olurdu yine dökümlü durur bu kadar salaş uzun boylularda daha güzel duruyor bence ama kendi beğenmeniz daha önemli tabi☺️