Arelmommy Ramoo__66 ilki kötü geçti diye buda kötü geçecek değil canım stres yapma iyi düşün iyi olsun Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah
Mervemurat94 Benımde 32. Haftamda sancılarım başladı doktor dınlenmemı soyledı 37. Haftaya kaDar zor durdu bı gun önce nısan geldı bı gun sonra doğum yaptım nısan böyle sumuksu kanlı gelıyor sarı degıl
Deletedmom_73 Ramoo__66 Nisan genelde büyük sümüksü yapıda rengide kırmızı kahverengi olur sizin ki akıntı olabilir.
Ummahan250820 Ramoo__66 bncede kuzum ama son zamanlar öyle oluyor en küçük şeye panikliyorsun Allah kazasız kurtarsın 😍🥰
Ramoo__66 Ummahan250820 amin inşallah ya bebeğim haftasına göre çok zayıf ondan aslında bu panik 34+5 haftalık 1.670 gram ☹️
serebro Ramoo__66 nişan denen şey pembe kırmızımsı bir şey sanki hafif adet lekelenmesi gibi. Sari olan şey bence akıntı olabilir bilemiyorum. Ama nişan gelmesi hemen doğum olacak demek değil 36.haftada nişan geldi 40.haftada sezaryen oldum gelmedi 🙈 bol bol yürüyüş yapın hayırlısıyla inşallah.
Elifim_benim Ramoo__66 olabilir belki hamilelikte ağır kaldırmayın hızlı hareket etmeyin falan diyolar ya erken doğum riskindendir belki, Allah kolaylık versin
Hndealnathn Ramoo__66 enfeksiyon olabilir ya da son zamanlarda akintida bir artış görülebilir.2 çocuğumda da nişanım geldi oglumdaki kırmızı pembe renkte kızımdaki kahverengiydi.zaten kırmızı pembe kahverengi tonlarında olunca Nisan sayilabiliyor kanlı sümüksü bir akıntı
Nur1818 Ramoo__66 yok canm bende de öyle olmuştu 35 haftada hafif leke leke geliyordu 40 haftada doğurdum ben