Ramoo__66 Kızlar şu doğum nişanı dediğimiz şey bir haftadır sürekli geliyor sanki yoksa ben yanlış mı biliyorum her lavaboya idrara gittiğimde oluyor sarı renk afedersiniz yani anlamadım ben zaten demiştim 2 cm açıklığımda var 10 gündür ama daha 34 haftadaym yanlış mıdr nişan değil midir bu bilgisi olan varmı lütfen ☹️
redgiller Ramoo__66 ben 2 cm acıklıkla 3 ay gezdim nişan denilen kanlı oluyor bende öyle oldu geldiginde de sancılarım baslamıstı dakika tutmustum sıklasınca gitmiştim hastaneye
Kutay_22 Ramoo__66 nişan pembe, kırmızı renk arası olur diye biliyorum. Benimki öyleydi en azından. 35.haftada doğum yaptım, bir gün önce kırmızı kan şeklinde lekenme oldu, pıhtı ya benzer ama pıhtı değil
allahimsabirver Ramoo__66 nişan sarı değil ki bildiğin kan olacak yada şeffef renkte içinde ince ip şeklinde kan olacak benim ki öyleydi nişan geldikten 2 gün sonra doğurdum
Elifim_benim Ramoo__66 benim nişanım gelmedi canım bir gün çok sancım oldu hastaneye gittim 3 cm açıklığım olmuş 33 haftalıktım iğne vurdular doğumu durdurdular ve ciğer geliştirici iğne yaptılar, 35. Haftamda birden suyum geldi acil doğuma girdim meleğimi kucağıma aldım. Bebeğimin kilosu iyiydi küvezde bile kalmad. İnşallah sen de bir avazda doğurup yavrunu sağlıcakla kucağına alırsın Allah yardımcın olsun.
Ramoo__66 redgiller benimde arada sancılarım geliyor özür dilerim de ayağa kalkınca özel bolgem sancilaniyor adım atmakta zorlaniyom bide sanki rahmim yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum idrara gidince ıkınma isteği geliyor anlamadım ki
Ramoo__66 Kutay_22 ama oğlumda hiç nisanim gelmemişti doğuma alindigimda o yüzden bilmiyorum oğlumda sadece adet olacakmış gibi karnım ağrıdı sabahta yarım saatte bir sancı geliyordu hastaneye gittim doğum başlamış dedi yani hiç nişan gelmedi ki
Pilea Ramoo__66 benim bu sekilde basladı 36+6 da dogum yaptım. Kasılmalarınızı uygulamada mutlaka süresini takip edin. “Kasılmalar” diye vi uygulama var o bana dogumumun basladıgını söyledi direk doktorum bile yok daha erken diyordu😂 cünkü adamcağız daha 1 gün önce beni nstye sokup muayene etmisti
Ramoo__66 Elifim_benim bana iğne filan yapmadılar sadece dinlen dedi ağır iş yapma dedi amin inşallah 🤲
Ummahan250820 Ramoo__66 canım nişan kırmızı pembemsi bi akıntı afedersin sümüksü bi kıvam gibi yani açıklayabileceğim en iyi yöntem bu kahverengi akıntıda oluyor
Arelmommy Ramoo__66 Nişan şeffaf akıntı içinde kanlı geliyor benim nişan geldi aynı günün gecesi doğuma gittim hastaneye gittiğimde 5 cm açıklığım vardı 35.haftamda doğum yaptım senin muhtemelen normal akıntıdır canım
Ramoo__66 Arelmommy anladım bende daha erken olduğu için açıklıkta olduğu için telaş ettim arada da sancı gelince
Elifim_benim Ramoo__66 erken olmuş açılmanız aslında, bana erken doğum ihtimaline karşı yapmışlardı. Doktora göre değişen bir durumdur belkide
Ummahan250820 Ramoo__66 bncede kuzum ama son zamanlar öyle oluyor en küçük şeye panikliyorsun Allah kazasız kurtarsın 😍🥰
Kubrarr33 Ramoo__66 Benden 3 haftadır gelıyor gelen gıden yok henuz normaldede hep erken dogum yaparım o heralde nısan degıl yada o gelınce hemen gelmıyorda olabılır ama dıkkat ol ınsallah bı kac hafta daha dayanır acıklıkta varmıs
Ramoo__66 Elifim_benim evet yani oğlumu sürekli kucağıma falan alıyorum kucağa alıştığı için ağlıyor sürekli ve dinlenmeye pek fırsatım olmuyor ondan mı olmuştur açılma acaba eğilip oğlumu yerden alacaktım bana dedi şuan bu hareket tehlikeli senin için
Ramoo__66 Arelmommy amin cnm inşallah çok korkuyorum ama ya ilk doğumum çok kötüydü bir yıl geçti hala sanki o acıyı dün yaşamış gibiyim
Elifim_benim Ramoo__66 olabilir belki hamilelikte ağır kaldırmayın hızlı hareket etmeyin falan diyolar ya erken doğum riskindendir belki, Allah kolaylık versin
Arelmommy Ramoo__66 ilki kötü geçti diye buda kötü geçecek değil canım stres yapma iyi düşün iyi olsun Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah